Friday, June 25, 2010

GYM

Yesterday nitez i went to GYM ~ more than 1 month plus i din attend my Fitness class ~ but my body still sturdy and fit ~ look better than before much more
i went to GYM cancelled my member ~ is bcoz i hv no time to go
But now am still can going ~ until July 29th ~ after this i will stop it
i workout for 2 hr ~ no more energy to continue ~ exhaust
最近我自己也吃很多 ~ 是少量多餐 ~ 昨天在健身量体重时发现我只剩下59KG
晚上我回去我妈家 ~ 也时常听见常发生的某些事情 ~ 面对某些事情 ~ 我爸很体谅他 ~ 疼他
听我爸说的话我发现我有这样的一个爸爸 ~ 我很骄傲 ~ 很多事情我都向他为榜样
我长大之后才知道怎么应付他的性格 ~ 每一件事情都有它的根源

No comments: